Egyedi szoftverfejlesztés kis és közepes vállalkozások részére

Cégünk fő profilja a cégek ügymenetét támogató egyedi szoftverek fejlesztése.
Ezek a szoftverek végzik a cég folyamatainak kezelését, követését, támogatását, tárolják és rendszerezik a napi munkával kapcsolatos adatokat, tranzakciókat.

Kérésre felmérést végzünk, ahol a megrendelő cég vezetőivel és szakmai képviselőivel átnézzük az ügyviteli folyamatokat. Megvizsgáljuk a napi ügymenetet, és informatikai szempontból megfogalmazzuk azt: milyen adatokat kezel a cég, milyen műveleteket kell elvégezni ezekkel az adatokkal, és milyen tranzakciók történnek a napi munka során. Megvizsgáljuk az ügyvitel gépesítettségének aktuális fokát, majd javaslatot teszünk új szoftver fejlesztésére, meglévő szoftverek kiegészítésére, továbbfejlesztésére, vagy kiváltására. Megbízás alapján elvégezzük a fejlesztést. A szoftver átadása után a teszt időszakban fokozott támogatást biztosítunk a teszt megszervezéséhez, a program kezeléséhez valamint a teszt adatok értékeléséhez, akár teljeskörű párhuzamos üzemben is. A szoftver átadása után lehetőség van átalánydíjas szolgáltatás keretében további folyamatos támogatás és továbbfejlesztés biztosítására (lásd teljeskörű szolgáltatás).

Amennyiben érdekli ez a szolgáltatásunk, kérjük érdeklődjön a szoftver@kesd.hu címen. Kérjük, néhány szóban ismertesse tevékenységüket, és adja meg, milyen mértékű támogatásra van szükség.


Számos témakörben fejlesztettünk már egyedi szoftvereket. Van azonban két olyan általános témakör, ahol több tapasztalattal, több átadott szoftverrel is rendelkezünk, így már létező, megírt, jelenleg is működő szoftvereket tudunk megrendelőink igényeire igazítani. Ezáltal a fejlesztés is kevésbé időigényes, illetve megrendelőinknek sem kell mindent a legelejéről kitalálni.
A közös munka itt is egy beszélgetéssel kezdődik, ahol megismerjük a megrendelő munkafolyamatait és igényeit. A felmérés során ismertetjük az általánosan használt programkomponenseket. A megrendelő feladata a megfelelő komponensek kiválasztása, a saját igények megfogalmazása, illetőleg esetleges egyéb kiegészítők megrendelése. A megbeszéltek alapján teszünk árajánlatot, és alakítjuk egyedivé, a megrendelő igényeinek megfelelővé a szoftvert.

Bolti kiskereskedelmi rendszer

  • Törzsadat kezelés
    Áruk, árucsoportok, vevők, szállítók és egyéb, az áruforgalommal kapcsolatos alapadatok kezelése
  • Ár kialakítás
    Beszerzési árak nyilvántartása, készletérték nyilvántartás bekerülési árral, eladási árak kialakítása beállított szorzókkal és szabályokkal.
    Értékesítési kedvezmények beállítása vevőkhöz, árucsoportokhoz, stb. (megrendelő által meghatározott szempontok szerint)
  • Alap áruforgalom
    Készletkezelés, áruk beérkeztetése, készletlekötés, értékesítés (nyugtás, számlás), készlethelyesbítések
    Nem áru jellegű értékesítési tételek, szolgáltatások, egyéb költségek (pl. szállítási költség) számlázása
    Kapcsolódó műveletek, például átutalásos számlák pénzügyi teljesítésének figyelése
  • Kimutatások, statisztikák
    Az áruk mozgásának adataiból statisztikák készítése leválogatással, összesítéssel, csoportosítással
    A napi munka során használt előre meghatározott tartalmú adatszolgáltatások készítése
  • Adatszolgáltatások
    Kötelező adatszolgáltatások (NAV feladás, adóhatósági ellenőrzési lista) teljesítése
    Helyben jellemző adatszolgáltatások más rendszerek (pl. könyvelési rendszer vagy webáruház) felé
  • Rendelésnyilvántartás (opcionális)
    Vevői és szállítói rendelések felvétele, kezelése, beérkezett áruk lekötése vevőre és az ehhez kapcsolódó kimutatások (pl. függő igények, rendelések, átfutási idő)
  • Pénztár (opcionális)
    Pénztárgéphez (nyugtaadáshoz) nem köthető pénzmozgások kezelése
  • Többfajta készlet kezelése (opcionális)
    Egy adott áruból több különböző készlet kezelése tárolási hely vagy jelleg szerint (a teljes folyamaton átvezetve)
  • Több telephelyes üzemmód (opcionális)
    Azonos szoftver több telephelyen történő üzemeltetése, telephelyi sajátosságok (számla íráskép, saját bankszámlaszám) beállíthatósága, telephelyek közti adatkapcsolat (pl. árumozgatás) támogatása offline adatátvitellel vagy VPN hálózaton keresztül
  • Bizományba vétel (opcionális)
    Bizományba kapott áruk, elszámoló ár kezelése, értékesítés és elszámolás, visszáru, árváltozások kezelése
  • Bizományba adás (opcionális)
    Bizományosi szállítólevél, elszámolás, visszáru kezelése
  • Vonalkód technikai alkalmazása (opcionális)
    Vonalkóddal (vagy egyéb cikk azonosítóval) ellátott termékek esetén bevételezésnél, értékesítésnél vonalkódos áruazonosítás
    Igény esetén saját vonalkóddal történő ellátás támogatása
  • Egyedi modulok (opcionális)
    Megrendelő specifikus funkciók, adatok, módszerek beépítése a rendszerbe

Termékképviseleti rendszer

A termékképviseleti rendszer alapvetően ugyanazokat a funkciókat tartalmazza, mint az általános kiskereskedelmi rendszer, de más hangsúlyokkal, más folyamat kezeléssel. Az alapvető folyamat a vevői igények felvétele, gyűjtése, a szállítói rendelések összeállítása, követése, beérkeztetéskor az áru diszponálása vevői igények alapján. A termékképviseleti rendszert ennek a folyamatnak a támogatására fejlesztettük ki.