Cégünk fő profilja a cégek ügymenetét támogató egyedi szoftverek fejlesztése.
Ezek a szoftverek végzik a cég folyamatainak kezelését, követését, támogatását, tárolják és
rendszerezik a napi munkával kapcsolatos adatokat, tranzakciókat.
Kérésre felmérést végzünk, ahol a megrendelő cég vezetőivel és szakmai képviselőivel átnézzük az
ügyviteli folyamatokat. Megvizsgáljuk a napi ügymenetet, és informatikai szempontból megfogalmazzuk
azt: milyen adatokat kezel a cég, milyen műveleteket kell elvégezni ezekkel az adatokkal, és milyen
tranzakciók történnek a napi munka során. Megvizsgáljuk az ügyvitel gépesítettségének aktuális fokát,
majd javaslatot teszünk új szoftver fejlesztésére, meglévő szoftverek kiegészítésére,
továbbfejlesztésére, vagy kiváltására. Megbízás alapján elvégezzük a fejlesztést. A szoftver átadása
után a teszt időszakban fokozott támogatást biztosítunk a teszt megszervezéséhez, a program
kezeléséhez valamint a teszt adatok értékeléséhez, akár teljeskörű párhuzamos üzemben is. A szoftver
átadása után lehetőség van átalánydíjas szolgáltatás keretében további folyamatos támogatás és
továbbfejlesztés biztosítására (lásd teljeskörű
szolgáltatás).
Amennyiben érdekli ez a szolgáltatásunk, kérjük érdeklődjön a
szoftver@kesd.hu
címen. Kérjük, néhány szóban ismertesse tevékenységüket, és adja meg, milyen mértékű támogatásra van
szükség.
Számos témakörben fejlesztettünk már egyedi szoftvereket. Van azonban két olyan általános témakör,
ahol több tapasztalattal, több átadott szoftverrel is rendelkezünk, így már létező, megírt, jelenleg
is működő szoftvereket tudunk megrendelőink igényeire igazítani. Ezáltal a fejlesztés is kevésbé
időigényes, illetve megrendelőinknek sem kell mindent a legelejéről kitalálni.
A közös munka itt is egy beszélgetéssel kezdődik, ahol megismerjük a megrendelő munkafolyamatait és
igényeit. A felmérés során ismertetjük az általánosan használt programkomponenseket. A megrendelő
feladata a megfelelő komponensek kiválasztása, a saját igények megfogalmazása, illetőleg esetleges
egyéb kiegészítők megrendelése. A megbeszéltek alapján teszünk árajánlatot, és alakítjuk egyedivé,
a megrendelő igényeinek megfelelővé a szoftvert.
A termékképviseleti rendszer alapvetően ugyanazokat a funkciókat tartalmazza, mint az általános kiskereskedelmi rendszer, de más hangsúlyokkal, más folyamat kezeléssel. Az alapvető folyamat a vevői igények felvétele, gyűjtése, a szállítói rendelések összeállítása, követése, beérkeztetéskor az áru diszponálása vevői igények alapján. A termékképviseleti rendszert ennek a folyamatnak a támogatására fejlesztettük ki.